Annandagen

Ja så var det annandag jul och jag är tröttare än på länge. Sov till nio men jag är fortfarande trött. Men det är nog mörkret som gör det. För jag har ju ingen blodbrist. Såg ishockey med Matte vid lunchtid. Det var småkronorna som spelade mot Tjeckien i Moskva. Sverige vann med 4-1. Dom släppte in ett mål när matchen nästan var slut. JVM är det som gäller och Sverige ska ju försvara titeln från förra VM.
 
Isabel kom och klippte Matte och sen drog dom iväg hem till Isabel för att kolla på vad det är för fel på hennes TV. Sen blir det väl att plocka fram julmaten igen. Säger som Jocke att nu är jag less på julmat. Men det är bara att äta upp och inte klaga. Kan ju göra pytt på det  sista.
 
Ikväll klockan nio visar SVT  Fjällbacka morden. Det ser jag. Men det blir det en tidig kväll för mig. Har inte smakat på julklappswhiskeyn ännu. Men tar kanske en sängfösare i kväll. Fast å andra sidan somnar jag nog utan.
 
Har stickat klar halsduken och sen blir det sockor igen. En fortsatt bra jul till er ! Hej då!
 
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0