Den 19 augusti, söndag.

   En söndag som ska bli solig efter kvällens regn. Jag sov till 9.30, helt ovanligt för mig. Nu har jag inmundigat en god kaffetår och lingongrova med rökt skinka och gurka på. Redo att ta itu med dagens äventyr. Innan dagens dusch tänkte jag lyssna på svensktoppen. Helt emot mina principer. Men nu är det dags att göra nåt ovanligt. Har ingen aning om vad för låtar som spelas där.
 
Sen blir det en tur med dammsugaren, även det ovanligt. Frostade av frysen igår. Det var ganska svårt för mig, då jag har svårt för att böja mig ned. Men med tången gick det skapligt i alla fall. Nu är den ren från is och väntar på att bli fylld igen. Det blir i morgon när jag far och handlar.
 
Fortsätter sticka idag. Håller ju på med andra sockan nu. Boken läste jag ut igår. "Det blödande hjärtat" av Andrew Taylor. Läs den! Verkligen spännande och helt oväntad slut. Nu har jag lagt ett bud på ännu en bok på Tradera. Samma författare med titeln "Den amerikanska pojken". Tiden går ut om fem dagar. Tills dess är jag utan läsning om jag inte köper nåt i morgon.
 
Ikväll ser jag "David Copperfield" på tvåan klockan 20. Gillar engelska serier som utspelar sig på den tiden. Nu förflyttar jag mig till svensktoppen. Ha en bra dag och hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0