Augusti börjar

Så fick vi då ett silver igår. Det var superhästen Vega, med sin ryttare Sara Algotson Ostholt, som fixade det. Man kan säga att det var snudd på guld, då sista hindret sent om sider föll. Idag ser jag rodd och lite cykel bl a. Tennis oich handboll är inget för mig. Jag blir bara sömnig när jag ser det.
 
Matte var här när jag vaknade i morse. Men nu är han på jobb igen. Ska steka karrén snart. Innan tvätten. Solen ska visst komma idag. Jag var ute en stund igår. Gick bland annat med ett sopberg. Skönt att få bort skiten. Men det kommer mera.
 
Nu är det snart dags att ta och packa tvättsäcken. Jag ska byta i sängen också. Så då blir det skönt att sova bland rena lakan i kväll. Innan tvätten blir det en dusch.  Och sen karrén förstås. Blir fullt upp idag. Lulekalaset börjar idag. "Från hamn till hamn" har det hetat förut. Men nu har dom utökat området. Inget för mig i alla fall. Sist jag var på detta kalas var på sent nittiotal. Och såg Magnus Uggla.
 
Nu är det bäst att jag sätter igång med mitt görande. Ha det bra denna onsdag den första augusti, Per-dagen.
                                                    Hej då!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0