Aj!

Ännu en regnig dag. Tårna fortsätter värka. Hade jag nu bara kunnat plåstra om dom tror jag att skulle bli bättre. Men tyvärr är man beroende av andra för det. Får se om jag kommer mig iväg till affären idag. Som det känns nu tror jag det inte. Då är det bara att krypa ner i sängen och drömma. Om bättre tider utan värk.
 
Det var roligt när J och P var här igår. P tog hand om tvätten så det enda jag behövde göra var att hämta den. Tre små hundar var också och hälsade på, Brita, Hedvig och Milla. Matte var också här när han hade ledigtid. Tyvärr var J och P tvungna att åka hem innan kvällen för P skulle jobba. Men Matte kom hit efter sitt skift och intog soffan för sin sömn.
 
Såg lite friidrott från Zürich Och filmen "Robin Hood" med Russel Crowe. Ikväll ser jag nog "Doobidoo" sen får jag se.
 
Nu in i duschen och sen sticka. Har nästan stickat färdigt en socka i det rosa-gråa garnet. Här går det undan. Sen ska jag sticka tröjor till Hedvig och Milla. P skulle skicka mig mönstret.
 
Sätter in en bild på Hedvig. Milla är dotter till Hedvig och hon är svart. Få se vad jag hittar för ärtiga färger. Blir nog ett randigt garn. Fortsättning följer.
 
Ha nu en bra dag! Själv får jag bita ihop och låtsas som det regnar. Behöver väl inte låtsas. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0