Host, host

Plus en grad nu på morgonen och det blåser SO vind, lite grand. Solen skiner och det ser härligt ut så här från insidan. Har ätit en leksands med ost på och druckit kaffe. Vad som väntar mig denna dag vet jag inte än. Ska väl ta en tur till tvättstugan och boka en tid. Tvättkorgen svämmar över.

På radion berättar en kvinna om, när katten höll på att äta upp laxtårtan. En ganska rolig historia. På radion kan dom roa en, vill jag mena. Igår kväll såg jag en gammal "Morden i Midsomer". Sen visade ettan andra delen av Milleniumfilmerna. Såg en stund men var tvungen att knoppa. Har ju sett den förut.

Fortsätter med cortison och antibiotika och jag tror det är nödvändigt. Känns inte frisk ännu. I alla fall dammsög jag i går och det ser ganska hyfsat ut här hemma. Ska väl snart ta en varm och skön dusch. Till lunch steker jag en bit lax med sallad och till middag blir det entrecoten som blev kvar igår, även det med sallad. Magen har ju krympt tack och lov, och det känns bra. Annars vet jag att cortison gör att man svullnar upp. Inget jag stävar efter. Men nu är det ju livet som gäller och inte en skönhetstävling. Är ganska less och läsa på FB om alla bantningsknep, helst när man vet att dom flesta som skriver inte är överviktiga.

I morgon börjar slutspelet i hockeyn med match i Skellefteå. Fyran visar det klockan 19. Törs jag se den matchen? Kan bli spännande. Hjärtat bankar ju för SAIK! 

Ha en bra dag mina vänner! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0