Det mjuknar

Känner mig lite bättre idag. Hostan har mjuknat litegrann och det skräller inte så mycket. Igår ringde doktor Jörgen och undrade hur jag mådde. Han ville också att jag skulle komma dit (VC) och lämna mera blodprover på torsdag. Så det får jag väl göra. Undrar vad det är nu då? Ska försöka glömma det sjuka med mig nu. Får tänka på alla dom som har nånting att klaga på. Jag har ju nånstans att bo och nånting att äta. Nån som bryr sig om mig. Så nu är det slutklagat för denna vecka.

Inte har jag plockat fram garnerna för stickning ännu. ÅR hade ett stickmönster denna vecka på hundtröja. Ska nog sticka detta av mina restgarner. Till Jocke och Pernillas småhundar. Så fort jag är på benen ska jag starta. Men det första jag måste göra det är städning. Städa bort alla bacilusker. Måste nog be Isabel om hjälp.

Det blir inte mer från mig idag vad gäller blogg. Bara att vila nu en stund. Ha det bra och hej då!
                   


Kommentarer
Postat av: Håkan

Hej Jane!



Och krya på dig...Vintern är snart här igen.

Och då skall man vara stark.



Kram på Dig



Håkan

2011-09-06 @ 16:49:21
Postat av: Annalena

Hoppas du kryar på dig snart och att proverna är bra. Jocke och Pernilla kommer nog bli jätteglad för hundtröjan, jag önskar att jag hade mer talang för det konstnärliga så jag hade kunnat sy kläder och sånt.. Och att kunna sticka! Många kramar till dig från oss här! <3

2011-09-07 @ 11:55:11
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0