Uppehåll

Jag är sen idag med skrivandet. Tiden har inte räckt till kan jag säga. Vaknade vid åttatiden och gjorde frukost innan jag satte mig vid datorn och läste post och tidningar. Spelade lite och sen var det tid för melodikrysset. Lätt idag! En snabb dusch innan jag gjorde en chili. Vid tolvtiden kom Matte som har ledigt till i kväll. Vi åt och slappade framför TV-n. Nu skriver jag några rader innan jag gör middag. Det blir pytt.

I morse var det 5 grader och regnet har uppehåll. T o m har jag sett solen ibland. Har lagt upp och stickat lite på Alecs sockor. Kanske jag måste köpa mera garn. I morgon eller på måndag far jag nog en sväng till Ica Maxi. Dom har ju massor med garn. Kupan i stan hade garn men dom var för dyra i mitt tycke.

Matte börjar om att jobba klockan 23. Innan dess blir det väl TV-tittande. Blir det "Gäster med gester" måntro? Återstår att se. Ska börja med pytten nu. Ha det så bra och Hej då!

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0