Ännu en seger

SAIK spöade Djurgården igår. Heja, heja! Då är det ju som det ska vara i hockeyeliten. Ni kanske tycker det är löjligt att jag håller så stenhårt på SAIK ännu, fastän jag nästan aldrig ser dom spela live. Men det är väl gamla takter som sitter i sen sjuttiotalet. Många tror väl att jag ska vända kappan efter vinden och hålla på Luleå, jag bor ju där. Men icke sa Nicke. Det blir SAIK ända tills jag dör. 

Idag 6 grader idag, tvättdagen. Jag fick ju nattfrämmande igår då Alec hann somna innan Isabel kom från jobbet. Så det var bara att bädda ner sig själv också då hon kom. 

Idag blir Liam´s sockor klara. Sen är det Matte som står på tur vad gäller sockor. Han vill ju ha sockor att ha inomhus. Kan ju vara skönt för kalla fötter. Annars har jag väl inget speciellt att göra efter tvätten. Skulle behöva städa lite. Det är nog ganska dammigt här. Får se hur jag orkar. Solen verkar vara på väg fram över Björkskatan. Kanske jag hellre tar en promenad än städar. Återstår att se vad det blir.

I alla fall ska jag spela lite mahjong nu innan duschen. Hej då! 

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0