Manikyrdag

Idag 11 grader och disigt. Ska visst bli sol senare på dagen. Ser fram emot det. Inte för att jag har planerat nåt för dagen. Men det är ju skönt att sitta ute en stund och bara njuta av livet.

Det blev så att Alec var här igår kväll när Isabel träffade sina kompisar. Vi såg på "Fångarna på fortet", inte min favorit, men Alec gillar detta progarm. Jag i min enfald trodde det skulle vara "Gäster med gester" men det har dom  visst slutat med. Efter det att Alec somnat såg jag en deckare och sen ramlade Isabel in och då la vi oss.

Alec och jag har ätit frukost nu och jag får snart lämna över datorn till Alec så han får spela. Ska sen göra våfflor till lunch. Det börjar vara tomt i kylen nu. På tisdag ska jag ringa till Samhall som har så att dom kan handla åt mig. Tjänsten kostar 31 kronor och då får man varorna till dörren. Bra när man ska handla når tungt eller skrymmande. På tisdag ringer man före 13 och får varorna på onsdag. Bra service.

Ikväll tror jag att jag ser "True talent" eller nåt annat. Bättre än Idol i alla fall. Får inte glömma att SAIK spöade Frölunda igår.  Däremot fick Luleå stryk av Timrå. Måste kännas hårt i Lulefansens hjärtan.

Tar itu med mina naglar idag. Klippning och lackning. Jag gillar inte långa naglar och mina växer som ogräs. Tänk på så mycket skit man får under naglarna. Hua!

Nu är det slutbloggat för mig idag. Önskar er en bra dag! Hej då!

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0