+- 0

Idag nollan vad det gäller tempen ute. I inlandet har det snöat men här är det bara småruggigt. Fick besök av Alec på morgonen medan hans pappa vilade upp sig.  Det blev Alec som hade plats vid datorn när melodikrysset var. Så jag löste krysset i TV-tidningen och får skicka det via datorn senare. Nu är Alec hämtad så jag vilar mig lite. Har slagit en signal till Birgit och hört att hon har det bra.

Ska snart inta ryggläge i sängen och läsa en stund. Har inget särskilt jag vill göra denna dag. Ska söka igen nåt att se på TV ikväll. Kanske jag spelar lite mahjong innan dess. På grund av att jag är så slö idag så ids jag inte skriva mer. Kanske jag har mer skrivklåda i morgon. Ha det så bra och hej då!

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0