Soffan klar

8 grader och vi har inte åskväder som övriga Sverige verkar ha. Nyss ätit frukost och bara njuter av livet trots värk och elände. Kuddarna till soffan är klara. Världens bästa Birgit kom och hjälpte mig med tillklippningen då mina armar inte räckte till. Inte nog med det, hon bjöd på fika också, innan jag satte igång med sömnaden. Klockan sju var jag klar. Så nu har jag helt plötsligt en ny soffa.

Och så var det då fredag igen. Och inte vilken fredag som helst, utan fredagen den trettonde. Men för mig ska det väl inte vara nån skillnad på datum. Det blir som det blir. Schlagersverige är väl lyckliga idag då Eric Sade gick till final med sin (eller Fredrik Kempes) Popular. Såg en snutt av det programmet igår kväll. Mycket skit i den världen.

Middag med Matte idag. Vad det blir vet jag inte än. Mer än att det blir nånting med blomkål. Kanske stekt korv. Ni vet att jag gillar korv (Mac Korvum). Ska försöka ta mig ut idag en stund. Ikväll blir det väl TV som vanligt. Ska köpa en ny ÅR, så det blir att kryssa också.

Hade problem med att ta mig in på facebook idag. Var tvungen gå in via aftonbladet. Men det gick ju det också. Nu ska jag ta fram dammsugaren och sen in i duschen. Sen kan man säga att helgen har börjat för mig. 
Hoppas att ni får en skön och bra fredag. Sköt om er! Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0