Fantasilös dag

8 grader men ingen sol just nu, men jag är glad bara det är plusgrader. Har nyss ätit frukost och kollat Email, läst PT och AB. Ingen lunch med Matte idag, han ska till Pite lasarett. Men till middag kommer han och får äta stekt palt. Själv ska jag kanske slöa lite. Jag har inte bestämt mig än om jag ska göra nåt speciellt. Beror på vädret.

Ska försöka ringa om färdtjänsten idag. Jag måste få behålla den när jag flyttar till Luleå. Där är det ju så långt till allting. Så man blir så beroende av bil.

Undrar om jag ska se melodifestivalen första semin i kväll. Synd bara att man inte får rösta. Jag skulle ha röstat på Finlands bidrag. En söt låt med Paradis Oskar. Jag skulle få låna Mattes boxerkort när han jobbar, så det kan bli mycket TV-tittande. Men jag vet inte om jag ids se så mycket på TV.

Jag hoppas tyget kommer snart för det kliar i fingrarna för att få sätta igång att sy. Om det nu blir så. Om tyget duger förstås.

Slut på skriv för idag. Ingenting att berätta. Ha det bra och hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0