I kö

-3 grader, och det verkar halt ute. Ska i alla fall halka iväg till Konsum.  och proviantera. Men det blir på eftermiddagen. Det ska komma en gubbe och kolla fläkten i dag. Inte en dag för tidigt. Fläkten har inte fungerat så länge som jag bott här.

Står på kö (6 och 9) på två tvåor på Björkskatan. I morgon får jag veta hur det går. Men det är ett attraktivt område så chansen är väl liten att jag får nån. Jag får nog bli kvar här. Sitter väl inte i sjön direkt, men ändå.

Skvaller.... Tror ni att Marie Fredriksson och Per Gessle börjar vara utan pengar då dom ska ut på turné igen? Då menar jag Roxette. Sen kan man ju undra om sossarna ska få tag i nån ny partiledare. Verkar svårt. Man kan tro att detta parti är på slutfasen. Jag är glad att min mamma inte fick uppleva detta. Hon var en verkligt kämpande sosse.

Hockey igår SAIK-Färjestad 2-6. Inte kul! Men SAIK ligger etta i alla fall. Tror grabbarna har slöat till. Bäst att dom vaknar nu innan slutspelet börjar. 

Nu ska jag göra annat innan Emmerdale börjar och sen är det skidor från Holmenkollen. Ni kan väl hålla tummarna för att jag får en av lägenheterna. Ha en bra dag! Hej då!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0