Molnigt

Ingen sol nu på morgonen. Har nyss ätit frukost. En sån där frukost, alltså bara en ostmacka med kaffe. På TV i går kväll kan man säga att det var bara skit. Nu känner man att sommaren har kommit för TV har bara skit att visa. Det är som om dom tror att alla människor är ute och ingen ser på TV. Vi som inte är ute, behöver inte se nåt bra TV-program. Ikväll får jag i alla fall se "Från Lark Rice till Candleford". Jippi!

Kräm och mjölk samt mackor till lunch idag. Till middag vet jag inte än. Blir en överaskning kan man tro.

Två döda och åtta skadade i en bilolycka utanför Gällivare. En minibuss gick av vägen. Dom döda och skadade var rumänska skogsarbetare, anställda av ett skogsbolag. Tragiskt när nåt sånt händer.

En annan tragisk sak var att en 18-årig kvinna blivit mördad på ett hotellrum i Spanien. Trodde man var fredad på sitt hotellrum. Hemskt!

Vill ni se en bild på lampan jag tänker köpa i morgon. Ja inte den lampan men en liknande. Jag har tänkt ha den i sovrummet. Passande med det andra jag har där. Jag sätter in bilder när jag är på plats och allt är klart. 
                                    I morgon ska jag också på banken och betala hyra för nästa månad. Jag brukar betala via nätet, men jag har ju ingen skrivare och behöver kvittot, för att få ut nycklarna till lägenheten. Så det är bara att knata dit och betala. Ska också på Öbergs och köpa grön färg så jag kan bättra på höstolen. Och sen på Kupan.

Nu ska jag in i duschen. Kanske det bästa för i dag.  Hoppas ni får en bra söndag! Hej då!

                                                              

                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0