Solen kommer tillbaka

Onsdag i svalhetens tecken. Det har varit nära nollgradigt i natt. Skönt känns det när man ska sova. Men tidigt på morgonen blev jag väckt av solen. Fastän jag hade persiennen nere så tittade den in i min säng. Men jag somande om och sov till 7,30. Har nu ätit en skinkmacka och druckit det goda kaffet. Har också tagit två Panodil förutom den obligatoriska medicinen. Hoppas på en smärtfri dag (nästan i alla fall).

Ingen Matte idag men däremot ska jag tvätta klockan 13. Vet inte om jag har nåt speciellt att göra idag. Behöver kanske nåt från Ica. Jag vet inte än, avvaktar.

Såg några bra dansare igår kväll, som jag hoppas få se i senare program. Ikväll blir det väl "Herrskap och tjänstefolk" på fyran. Till middag i dag äter jag en fläskkotlett med sallad. Ska också gå igenom frysen och se vad det finns för mat att äta innan flytten. Bara att tömma den. Alltså frysen.

Nu den härliga duschen. Sen kanske packa lite innan "Emmerdale" och tvätt. 
                                        

                               Sköt om er och hej då!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0