Första juni

Regnigt idag också och 10 grader. Nu är det första juni. Den skira månaden när hela sommaren är ny. Förhoppningsvis blir det sommar snart. Om än det inte känns så nu.

Packade en kartong igår och tvättade. Bland annat duschrumsmattan. Dammsög också för det blir mycket grus indraget. Åt lite rester som jag hade i kylen.

På kvällen såg jag TV, bl a "The mentalist" och dom desperata husfruarna. Ja, Matte har lämnat boxerkortet i min TV nu när han jobbar. Ikväll börjar SVT visa "Tudors" igen. Ni vet den där serien om Henrik VIII. Då förstår ni att jag sitter som klistrad framför Tv-n.

Annars knaprar jag Panodil för att hålla värken stången. Survädret är ingen höjdare för reumatiker. Få se om jag tar mig till affären idag. I värsta fall får färdtjänsten rycka in. Blir inget mer skrivet idag. Hoppas ni får en fin dag om än det regnar. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0