Ont

Just nu öser regnet ner från en svart himmel. Det känns svart i mitt inre också eftersom jag har mycket värk idag. Birgit har nyss varit här och löst melodikrysset. Har gjort en tonfisksallad till lunchen.

Ska inte skriva så mycket idag. Har svårt att koncentrera mig pga värken. Efter lunch tror jag att jag lägger mig och vilar lite. Om det hade varit bättre väder skulle jag ha gått ut och suttit vid torget och ätit en mjukglass.

Nu blinkar lystet, beror nog på att det är åska i luften. Till middag vet jag inte vad jag gör, men hittar nog på nåt. Kanske jag kör ner en säck med sängkläder till förrådet. Har också en papperkasse med tidningar som ska ut i soprummet.

Hoppas ni har det bättre än vad jag har. Blir nog bättre för mig när det blir annat väder. Ha det govänner! Hej då!
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0