Sista söndagen i juli

Så då var vi framme vid Kristina-dagen och det är 19 grader idag också. Har tempen fastnat på 19 grader? Verkar vara 19 varje dag när jag stiger upp. Spelar ingen roll. Ingen sol ännu idag, men det kan ju vända. Man kan märka att det är rötmånad, på fuktigheten. I morgon börjar sista veckan i juli. Tiden går fort.

Isabel och Alec har sovit i natt också, för att Isabel skulle vara tidigt på morgonen i Sävast, och då är det ju skönt så hon slipper stressa hit med Alec. Ska koka några potatisar som jag kan steka till lunch med korv. Till middag gör jag makaroner och köttfärs.

För er som inte är med på facebook, sätter in jag lite bilder på min lägenhet.

                   

               
                    

Kokvrå och sovrum (sovdelen). Ska ta några bilder på sydelen och v-rummet. Men det blir en annan dag.

Nu ska jag ägna mig lite åt Alec. Han vill det. Jag hör av mig i morgon, då har jag lite mera tid för bloggande. Ha det så bra nu, och njut av sommaren. Det är ju sommar om än det är sämre väder. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0