Första lördagen i Luleå

Jag blir vansinnig på min blogg som gör som den vill, eller datorn gör det. Man får ha tålamod. När jag ser gårdagens blogg blir jag lätt f-rbannad. Så som det ser ut. Det var inte så jag skrev. Shit!!!!

Har haft sällskap i natt av mitt barnbarn. Tur var det som TV kvällen såg ut. Bara skit visades. T ex "Hemlighuset" på fyran och en film med Magnus och Brasse. Så ser det ut en fredagkväll. Tur att vi kunde spela spel. Och då menar jag sällskapsspel och inte TV-spel.

Har nyss löst melodikrysset och ätit frukost. Jag tog rostat bröd och kaffe. Alec drack o´boy och rostat bröd. Helt enkelt och så. Det var Alec som fick bestämma.

Idag har jag några kartonger kvar att packa upp. Sen ska det väl vara klart. Bara att vaska och sätta på mattor. Två gardinstänger måste inköpas. Jag ska ha långa spetsgardiner i sovrummet. I köket vet jag inte än. I alla fall trivs jag bra i den nya lägenheten, än så länge.

Det har kommit en regnskur i natt. Bra att regnet kommer på natten. Men solen är försvunnen också. Gör inte mig nåt. Har fått några myggbett, dom första på tre år. Nu när jag flyttat till stan kommer myggen. På min gamla adress fanns det inga mygg. Dom överlevde inte avgaserna.

Nu är det bäst att jag sätter igång med min uppackning. Vi får höras igen i morgon. Ha det så bra hörni! Hej då!

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0