Metallsmak i munnen

Hallå där, bara -6 idag. Man tror inte att det är sant. Kom mig inte ut igår så jag tackar och tar emot och går gladeligen ut idag istället. Tyvärr har det snöat, så det kan ju vara det problemet om det är oskottat. Men jag ska ju inte ut förrän på eftermiddagen, så nog ska dom väl hinna skotta innan dess.

Och så är det fredag igen. Och jag ska ju ringa till reumatologen, och hoppas på att dom jobbar i dag, fastän det är klämdag. Annars ska väl inget speciellt hända. Matte börjar jobba klockan 22, så han kommer på både lunch och middag.

Det blir fisken som blev kvar i går, till lunch och till middag gör jag potatismos och stekt falukorv med grönsaker. Inget får förspillas. På TV ser jag "På spåret" och "Den enfaldige mördaren". Filmen jag såg igår, Varg, var riktigt bra och Peter Stormare var jättebra.

Ska jag börja på nån ny stickningen eller hålla mig till målning några dagar? Tål att tänka på. Har märkt nu när jag äter pencillin att jag får en metallsmak i munnen. Ganska obehagligt är det, men bara att stoppa in en halstablett i munnen så dämpar det obehagkänslan. Jag håller ut i dessa tio dagar jag ska ta tabletterna. Har ju inget att välja på.

Nej nu govänner slutar jag skriva för denna dag. Ha en bra fredag! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0