Härligt soligt

-26 grader men soligt. Undrar när kylan ska ta slut. Men det kan bli fint mitt på dagen, och säkert varmare. Men just nu känns det burrigt, ute. Jag var ju inte ut igår. Pernilla kom hit och hon var snäll och gick till affären och handlade. Senare kom också BH och pratade bort en stund. Till middag gjorde jag potatisbullar med bacon.

Såg den nya engelska serien på TV igår. Såg också den sena filmen. Ikväll ser jag "Solsidan" och Wallanderfilmen. Annars händer väl inget särskilt idag.  Till lunch blir det våfflor och till middag pannbiff med lök och potatis. 

Nu ska jag duscha och skämma bort mig en stund. Vet ni att man kan sticka en lovikkavante till mobilen? Hörde det igår. Kan det vara nåt? Jag har ju inget att sticka nu. Tråkigt. Mår se om jag kan hitta på nåt att sätta stickorna i. 

Jag har då inget annat att skriva om idag. Kan vara bra för era ögon att slippa läsa mitt svammel. Vi hörs!
                                                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0