He blås

Vädret är oförändrat, blåst och halka. 2 grader är det nu. Men jag kan trösta mig med att så blåsigt som det har varit söderut, har vi inte. Vi får väl se hur det blir.

En TV kväll blev det för mig igår. Först en ny serie på tvåan "Mildred Pierce" sen hoppade jag över till trean ocn en ny kanadensisk serie "Svärdet och spiran". Den sistnämnda visas hela veckan med fyra avsnitt. I kväll får jag problem med vad jag ska se. På ettan "Misterioso", en svensk serie i två avsnitt, på trean "Svärdet och spiran" och på femman "Lewis". Alla sänds klockan 21. Tur att jag har play.

SAIK fick spö av Färjestad igår kväll. Det är nåt man får ta ibland.

Ska in på HM via nätet idag och beställa ett underlakan som jag ska ge Matte. Ett sånt där dra-på-lakan.

Har för mig att Tour de ski startar på torsdag. Hoppas ettan visar det så man slipper se det på fyran. Dom brukar väl börja med sprint har jag för mig. Sen åker jag skidor hela helgen. Sverige har nog ingen chans i år. Men man kan ju hålla tummarna ändå.

Nu ska jag in i duschen och ta en lång varm tvagning. Det blir till att äta rester av julmaten idag också. Jag är redan less, men får stå ut. Ha det bra så hörs vi i morgon. Hej då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0