Jag ser "play"

Det blåste lite mer igår kväll. Jag har ju en stol kvar ute för att rökare ska få sitta när dom blossar. Dynan på den stolen blåste iväg. Får se om jag hittar igen den idag när det blir ljust. Ändå är det lä i den hörnan just. I alla fall är det -3 grader nu. Snön ligger kvar konstigt nog.

Efter bloggandet ska jag se på play. Och det ska ta ca fyra timmar innan jag är klar med det gloendet. Det är två program från gårdagen. Går ju bra när Emmerdale har ledigt. Ska också fixa en laxpudding idag.

SAIK spelar hemmamatch mot HV 71 i kväll. Hoppas dom vinner! Ja det är väl vad som händer för mig idag. Matte börjar jobba 16.00 och han kanske dyker upp här också. Isabel skulle komma igår men fick väl inte tid. Hon har ju så mycket att göra.

Ikväll ser jag återigen "Lewis" på TV. Sen blir det väl en tidig kväll för mig. Hoppas ni har det bra. Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0