Ögoninflammation

Inte nog med att jag har hosta och svidning i halsen , igår fick jag ögoninflammation också. Och jag känner mig allmänt risig. Matte skjutsade mig till Ica Maxi igår. Om än man är sjuk måste man proviantera. Efter det stekte Matte parisare och jag åt lite. Har dåligt med matlusten. Sen satt jag en stund framför TV, men det blev en tidig kväll för mig. Matte sov här då han börjar jobba 4.30.

Idag 12 grader och riktigt höstväder med sol som bådar med en fin dag. Hade varit härligt med en prommenad idag, om jag hade varit frisk. Men så blir det inte. Istället slöar jag. Matte kommer vid femtiden och då ska jag gjort en gryta på fläskkorv. och mycket grönsaker. Bra för hälsan.

Det blir inte mer skrivet idag. Jag får ladda upp tills jag är frisk. Än lever jag i alla fall om än det inte känns så. Ha en bra dag och hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0