Fruktsallad

Sista fredagen i april. På söndag sätter våren igång på allvar. Väntar också på att min kropp ska sätta igång på allvar. Jag känner mig lite avslagen. Inget blir gjort för mig. Varför satte jag igång detta med flytt? Livet består väl inte bara av frisk luft och en balkong. Men nu är det för sent att ångra sig. Skulle helst vilja lägga mig och sova och sen vakna upp när allt var klart. Det är jag i ett nötskal.

Blir väl en tur till affären idag. Det är nödvändigt. Måste ha nåt att bjuda Matte på i morgon då han är ledig. Det kanske blir tunnpannkaka till lunch. Middagen vet jag inte än. Kanske jag hinner dammsuga också i all bröllopsyra. Får ju inte se Emmerdale i dag för att William och Kate gifter sig.

På TV ikväll ser jag nog "Så ska det låta" och "Sopranos" vad jag vet. Hoppas också på att jag köpt en ÅR, blir ju tokig utan korsord.

Idag blir det växlande molnighet enligt radion. Åtminstone i Norrbotten. Då menar dom väl länet Norrbotten och inte landskapet. Länet är ju jättestort, både Lappland och Norrbotten. Då kan ju vädret växla inom länet. Ja ni förstår väl vad jag menar.

Nu ska jag lämna datorn och förflytta mig till duschrummet innan jag tar fram dammsugaren. Sen planera mina inköp. Ska komma ihåg att köpa frukt till en sallad, som jag är så sugen på. Fruktsallad utan grädde. Gott! 
                
                Hoppas ni får en skön och trevlig fredag! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0