Molnigt

Ingen sol i dag och 2 grader. Men det är ju april så solen kan komma fram när man minst anar det. Har inget speciellt på agendan idag. Tar dagen som den kommer. Ingen matgäst kommer så jag får väl äta ensam. Kokar mig kanske ett ägg och gör en hårdmacka. Det duger gott.

Såg på fyran igår, om dom som vill bli kockar och ge ut en kokbok. Man ser ju direkt vilken som är juryns favorit. Och man ser vem som kan gå över lik för att vinna. Skiter i att se finalen. Den amerikanska polisserien såg jag också. Den är väl så där. Man kan både ha och mista den. Men jag har ju inte så mycket att välja på. Ikväll ser jag väl hockeyn och "Anklagad". I hockeyn gäller det att vinna eller försvinna. Vinner inte SAIK i kväll blir Fbk svenska mästare.

Jag får väl också fortsätta med stickningen. Hade tänkt skicka tröjorna till påsk. Få se om jag hinner detta. Ska nu ta och dammsuga innan jag gör nåt annat. Ni får ha det så bra! Jag håller tummarna för SAIK i kväll. Gör det ni också! Hej då!

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0