Slut på hjärnkontoret

En ny morgon som börjar i sol. Men det säger väl ingenting. Gårdagen började också så, men mitt på dagen regnade det. Sen kom solen fram igen. Ingen ordning är det nu för tiden.

I dag kl. 10 kommer det en sjukgymnast och en arbetsterapeut hit till mig. Det gäller dagsjukvården som jag ska börja i den 13:e. Två dagar i veckan tillsammans med andra som har svårt med att röra sig. Då får man göra gympa, simma, pyssla mm. Äta en god lunch gör man också. Samt umgås med trevliga människor. (Nästan alltid). Jag har varit med två omgångar förut. Det bryter ju av vardagen lite.

Igår fick jag ett paket från Året Runt. Jag hade vunnit en Bodylotion, HTH med omega. Jag brukar skicka in varje vecka på tävlingar som man kan vinna utan att göra nåt. Första gången jag vinner nåt.

Det blev pytt igår till middag. Sen såg jag TV och löste korsordet i Aftonbladet. Det var verkligen enkelt igår. Men allt är ju enkelt då man kan. Tar nog en tur till Konsum i dag och köper nåt mera garn. Sen behöver jag Leksandsknäcke. Går inte att vara utan. Matte kommer med lunch idag. Spännande att se vad det blir. Vad jag gör till middag återstår att se. Har ingen som helst aning. Blir lika spännande det.

Ikväll ser jag "Lynley" på åttan kl.21. Det blev en tjej (Lauren) som vann dansen på femman. Jag hade ju José som favorit men han åkte ut för två veckor sen.

Idag är det slut på hjärnkontoret, vad det gäller att skriva, så jag slutar nu. Hoppas det slutar blåsa innan jag ska ut. Ha det bra! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0