Feber och snuva

Frusen morgon! Ingen DS idag, är febrig med snuva. Har släpat mig upp ur sängen för att dricka kaffe med en macka, och ta medicin. Typiskt så har jag inget att läsa nu när jag skulle behöva ligga kvar i sängen. Var på facebook en sväng, och det slog mig idag att facebook är en skrytkanal. Där berättar man allt man gör, typ städar, bakar, reser osv. Förstår varför jag inte tycker mig ha nånting att skriva om där. Kan ju inte skriva om att jag har beställt färdtjänst för att åka till apoteket, t ex. Och jag som nästan aldrig städar kan ju inte skryta om det. Jag är inte så präktig heller. Jag får läsa vad andra gör och vara avundsjuk istället.

Jag har två böcker som ligger och väntar på biblioteket. Men det är där det. Ingen stickning har jag heller på gång. Va trist! Nu spelar radion Seals nya hit. Såg reprisen på Idol igår. Där var Seal och sjöng den, "Secret", en riktigt bra låt. Appropå Idol, har ju inte följt det programmet sedan Amanda Jenssen var med. Jag tyckte hon var den bästa som varit med i programmet någonsin. Jag tycker fortfarande att hon är jättebra. Har massor av hennes låtar på spotify. I år år det ju med en 47-årig man, Geir Rönning, som sjunger jättebra. Kul att se nån annan en dessa tonåringar, som förvisso sjunger bra, men ändå.

TV igår, det blev "Världens barn" och "The event" sen slutet på filmen som visades på fyran. Bara sängen som väntade efter det. 

Matte kommer ju inte på lunch idag eftersom han tror att jag är på DS. Så jag kokar ett ägg och äter en hårdmacka till lunch. Till  middag har jag färdigstekta kotletter, så jag kokar några potatisar och gör en sås samt en sallad. 

Nu ska jag duscha bort några bakterier så kanske jag känner mig piggare sen. Ser "Emmerdale" på TV klockan tolv. Klart slut!!!
                             Hej då!   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 20:10:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0