Ingen lust att skriva idag

Jag hade ingen lust att skriva nån blogg idag. Men nu gör jag det i alla fall. Men det blir en liten en.

Tovas mössa är klar för avhämtning. Ingen Matte på middag idag. Solen har lyst men jag har inte hunnit ut. Har bara stickat och lyssnat på radio. Så har jag löst melodikrysset naturligtvis. Det är ungefär vad som hänt i min dag.

Till lunch värmde jag upp några kåldolmar från frysen och kokade fyra potatisar. Till middag värmer jag upp två pannbiffar som jag har i kylen. Tllsammans med en potatis och lite sallad. 

Ska jag satsa på fyran ikväll "Så mycket bättre" så slipper jag "Dansbandskampen". Tillsammans med en clementin och ett svenskt äpple kan det bli lördagsmys. Men innan dess ser jag "Från Lark Rise till Candleford" på ettan. En serie i min smak. 

Då vet ni vad jag sysslar med en dag som denna. I morgon är det tvättdag. Vi hörs i morgon! Hej då♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0