Annalena

-18 grader i morse, brr. När man är ovan med kyla är det kallt. Längre in i vintern känns det mindre kallt. Konstigt men så är det.

Mitt äldsta barnbarn, Annalena, fyller år idag. Hon är så duktig och har tre barn som är så fina. Önskar henne allt gott både idag på hennes födelsedag och framledes. 

Vad göra idag då? Ska tvätta klockan 13. Inget kul men nödvändigt. Klockan 18 kommer Matte på middag. Det blir kotletter, potatis, sås och sallad. Jag har så dålig fantasi vad det gäller mat. Men det får duga i dag.

Såg Lill-Babs dag på fyran igår. Sen såg jag filmen "Underbar och älskad av alla". Ikväll ser jag väl "Beck" i brist på kanaler. Vet inte om jag sett den filmen redan, men det var i så fall länge sen. Matte har skjutsat Peter Gide, Elin Blom och Geir Rönning till Kallax på morgonen. Ni vet dom från Idol. Dom två sistnämnda har ju fått lämna Idol men är ändå med på nåt vis. Dom har nog en funktion att fylla. I alla fall Geir som ska åka till Japan med Robert Wells. 

Fars dag är det idag. Kan säga grattis till alla pappor, ni är viktiga för era barn. Mycket tårta till er!

Inget mer att skriva för mig denna söndag. Hoppas ni får en bra dag. Hej då!  

Kommentarer
Postat av: Annalena

Tack min älskade Mormor!! <3 <3 Hoppas du också får en underbar dag!! Jag älskar och saknar dig!! Puss & Kram!!!

2010-11-14 @ 10:58:56
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0