Fantasilös

Nyss vaknat efter en skön sömn. -13 grader och snövarning. Och snön virvlar omkring utanför fönstret. Har ätit frukost och tagit medicin och mår ganska gott. Såg dokumentären om skidåkarna och det var intressant så hör framför OS. När man ser skidåkarnas arbete med träning och hur mycket dom sliter så unnar man verkligen att dom vinner. Fast det är väl lika för alla utom för dom som fuskar. Dom gillar jag inte.

Har tagit fram bröd ur frysen som vi ska ha till lunchsoppan. Vad jag ska syssla med i dag återstår att se. Klockan 18.30 ska jag se på tvåan på TV. Då är det friidrott från Göteborg med bl. a Emma Green och Christian Olsson. Blir intressant att se hur dom ligger till inför vårens och sommarens tävlingar. I kväll ser jag "Mästarnas mästare". Och efter det dansarna på femman. Så det är TV kväll för mig. Nästan bästa TV-kvällen i veckan tycker jag. Än har jag kvar sidor i min bok, så jag läser vidare på eftermiddagen.

Var in på nätet för att kolla om datormusar, priser och sånt. Ska ha en vanlig gammaldags mus men när man ser vilka priser det är på tillbehör får man nästan slag. Finns musar som kostar flera tusen. Blir kanske billgare att köpa ny dator. Nu blir det till att köpa trisslotter och önska storvinst. Måste bara komma ihåg att köpa en lott.

Nu idag är det slut på bloggskrivandet. Har inget mer att förtälja er i dag. Men jag får väl försöka i morgon och hoppas att min fantasi kan berätta er nånting. Ha det nu så bra så hörs vi. Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0