Sprutdag

Omläggning och spruta. Steg upp kl. 8 och tog bort bandaget och duschade. Sen kom Ida och tog hand om mig. Låg i den där stöveln 45 minuter och sen kom hon tillbaka och la om benet samt gav mig en guldspruta. Sen blev dagen som en vanlig dag igen. Gjorde kaffe och en hård ostmacka.

-11 grader, så idag är det nästan blida. Pernilla kom med garn och beskrivning till hundtröjan igår. Jag började sticka direkt men kunde bara sticka resåren för jag saknade rätt stickor. Ringde till Birgit så i dag efter lunch går jag upp till henne och lånar rätta stickorna. Ska bli kul att sticka nåt nytt som jag inte gjort förut.

Såg friidrotten i går kväll och sen dansarna. Christian Olsson kom tvåa i tresteg och Emma Green blev tvåa i höjdhopp. Dansarna är bara åtta stycken kvar. Det försvinner ju två för varje vecka. Det är inte så länge innan det här programmet är slut för denna säsong. Synd.

Ska göra hamburgare till lunch så jag ska göra ett brake nu så jag hinner hacka löken.

Mätt och belåten är jag tillbaka i bloggskrivandet. Jag har väl inte så mycket att skriva om i dag. Läs: inte så mycket att klaga över. Benet känns riktigt bra än så länge. Hoppas, hoppas!!!!!!!

Ska snart åka upp på fjärde våningen och hälsa på Birgit. Kanske man får en kopp kaffe där. I morgon går auktionstiden (boken som jag lagt bud på) ut. Verkar inte som om det är nån annan som vill ha den. I så fall är den min och jag kan börja läsa den nästa vecka, eller när den kommer hit. Längtar!

Nu upstairs så att jag får börja sticka till lilla voven som fryser. Ha det bra och hej då!

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0