Oväntat nattfrämmande

Tror nån jag blir vansinnig när det jag skrivit bara försvinner? Vad händer? Törs jag börja om på nytt? Jag berättade just om att Jocke kom igår eftermiddag och ville ha nattkvarter. Gav honom lite mat och även en plats på soffan. Annars var kvällen som vanligt med TV-tittande, men inget korsord. Såg dom bortskämda ungdomarna först och sen "Våra vänners liv", "Grotesco" och sen en finsk film "Bakhåll". Efter det dags för sängen.

Jocke for vid sjutiden i morse. Själv ska jag försöka städa sovrummet. Få se hur det blir med det. Annars flyter väl dagen på som vanligt. Matte kommer på middag och det gör väl Jocke också. Ska jag få rå om mina båda pojkar igen. Härligt! Bara dom inte hittar på nåt bus som förr i tiden.

Nu måste jag hasta vidare med mina göromål. Kanske vi hörs i morgon om jag har nåt att berätta.
                               Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0