Duktig idag

Uppe med tuppen idag. Skulle hinna dammsuga, vaska och damma innan jag skulle vara i tvättstugan kl.10. Jag hann det plus att jag duschade och bytte i sängen också. Sen till tvättstugan och upptäckte att jag hade tvättid kl.10 i morgon. Det var ju bara att åka upp igen med tvätten. Så nu sitter jag här och skriver i stället.

Jag beställde färdtjänst igår för att åka och handla. men kände mig så slut efter lunch så det var bara att gå i säng och vila. Jag får åka idag istället. Det är bara -11 grader idag och det har snöat lite. Ska bli kallare fram emot helgen säger SMHI. Hoppas dom har fel.

Matte har sovit hos Isabel i natt. Han jobbar och kommer till lunch imorgon. Jag har mat i kylen som jag kan värma på till middag. Ska kolla igenom kylen innan jag far till affären. Finns säkert nånting som jag ska slänga.

Ska nu gå in på min mail och skicka julhälsningar. Ringde Helsingborg igår kväll och sa god jul. Ska också ringa Örebro för en julhälsning. 

Nu får ni ha det så bra denna tisdag. Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0