Tar det lugnt

Då var påsken över för detta år. I går var det livat värre hos mig. Först kom Isabel och Alec samt deras nya valp, Mårten. Isabel handlade och klippte mitt hår (skönt). Vi åt calzone till lunch och Alec och jag spelade kort och spel. Sen kom Jocke med familj och då åt vi middag och fikade. Barnen lekte kurragömma och hade skoj. Vid 18.30-tiden försvann alla hem till sitt. Och jag diskade innan jag såg Skellefteå få stryk av HV med 2-3 i förlängning. Skit också.  Såg en stund till på TV innan jag la mig.

I morse var det tid för omläggning och provtagning för sprutan. Sen först blev det kaffe och en macka. Idag har inte solen synts till och kl. 8 var det -8 grader. Det blir säkert varmare under dagen. Jag kokar sparrissoppa till lunch som vi ska äta kl.13. Matte är ledig i dag och i morgonen. Till middag blir det köttfärssås och pasta.

Vad göra i kväll då? Det blir väl att se desperata husfruar och sen ser jag "Grizzly man". En dokumentär på ettan. Handlar om en man som levde bland björnar och sen blev dödad av en björn. Kan vara intressant att se, alltså filmen inte att han blir dödad. Sen vet jag inte mer vad som händer. Det brukar inte hända så mycket i mitt liv längre. Tar det lugnt bara. Det kan ju ni också göra så hörs vi i morgon. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0