Annandagen

Har just ätit frukost och varit in på farmville och skördat mina vindruvor. Ska inte duscha förrän Isabel har kommit och klippt mig. Ska bli så roligt när dom kommer. Har plockat fram kycklingfiléer och en bullängd från frysen. Jocke och hans familj ska också komma i dag. Kul!

Såg TV i går kväll, hela kvällen, hela köret. Idag väntar jag på solen. Än har den inte visat sig. Bara -1 grad så det är ju ingen kyla direkt. Men jag vill ju att det ska tina. Än har jag snö på balkongen.

I går började det rinna från min blåsa. Men den gick inte direkt sönder, utan den läcker. Tror väl det, så stor som den är. Skulle vilja att den försvann för det är ganska irriterande att ha den. Kanske jag fick den som en påskpresent. Har haft den över en vecka nu.

Har inte planerat nånting för denna dag. Det får bli som det blir. Det enda jag vet är att vi ska äta kyckling med grönsaksris och att det inte blir nån utgång idag.

Ikväll är det slut på påsken, ganska skönt tycker jag. Det är som bäst när det är bara vanliga veckor. När luleborna har åkt hem i kväll blir det väl TV som vanligt. Ja då var det väl inget mer att förtälja för er denna dag. Jag önskar er en härlig extrasöndag. Hej då!

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0