Är less på mina ben

Kan det bli konstigare än så. Fick benet omlagt, blåsbenet, har inte haft ont i det förut. Är bara foten som har gjort ont. Efter omläggningen började det göra ont i benet. Varför? Jag blir aldrig klok på detta. Är jag less? Det kan man säga. Jag kan ju glömma att jag ska gå ut, för det klarar jag inte med detta ben. Svårt för att gå med andra ord.  Inte nog med detta så är jag jätteförkyld. Ändå har jag blivit vaccinerad med två olika influensavaccin. Men en annan bacill letade sig in och angrep mig. Så nu hostar jag och snörvlar som bara den. 
 
Vilken kul helg detta ska bli. Hoppas Matte kan handla nåt i matväg annars blir det att banta. Tur att man inte skulle ut och flyga idag då Luleå Airport (Kallax) har ställt in alla avgångar pga vulkanaska som flygit från Island till norrbotten. Vädret är än så länge soligt men det ska bli molnigare på eftermiddagen. Jag skiter i vilket.

Matte kommer inte till lunch. men kanske till middag. Vet inte vad jag ska göra för mat eller vad jag klarar av kanske jag ska säga.

Igår såg jag "Kommissarie Lynley" på åttan. Innan dess såg jag det där programmet, där ett par letar hus på landet. I kväll fortsätter jag med "Lynley" om det blir nåt mer vet jag inte än. Beror på värken. Har ingen lust att skriva nåt mer i dag. Återkommer i morgon om jag mår bättre. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0