Sensommarvärme

Fortfarande strålande väder. Förmiddagen gick fort, sov ovanligt länge och efter frukost och duschen var det dags att börja med maten. Gjorde fisk i ugnen med creme fraishe blandat med chilisås över fisken. Strimlad purjo och gul paprika la jag runt fisken. Sen in i 225 graders ugn. Sen var det bara att koka potatis.

Efter det att jag hade diskat vilade jag en stund och sen gick jag ut. Bl a gick jag till biblioteket och hämtade en bok som jag hade lagt undan. Sen blev det Konsum där jag handlade lite mat. Satt en timme mitt emot Gårdings och njöt av det sköna vädret. Fick sällskap av Hilding. Sen var det hem och laga mat igen.

Ska steka frukostkorv och göra pommes frites. Det blir också gurksallad med tomater till. Efter maten och disken ska jag ligga och läsa till 21.55 då det är sista delen av dansarna. Ska också se det gamla vanliga jag brukar se på femman. Hoppas det blir lika härligt i morgon. Ser faktiskt fram emot det. Ha den skön kväll ni som läser detta. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0