Skellefteå - Djurgården 3-2

Idag är det soligt. Härligt är det och inte så kallt, just över noll grader. Men värken i nacken och axlarna är kvar, tyvärr. Stickar en stund ändå. Lagar lunch till Matte och det blir snitzel med kokt potatis och sallad. Efter lunch kom Jocke och Oscar förbi. Roligt se Oscar, han har växt lite för varje gång man ser honom. Han trivs då bra i Skellefteå både med skolan och hockeylaget. Kul!

Har sovit en stund nu. Ska ta två Panodil innan jag börjar med middagen. Tänkte bara steka upp palt och fläsk från gårdagen. Ibland får man vara bekväm när det gäller maten.

Ikväll stickar jag vidare på blåa vantar. Sen blir det TV, vet ej vad mer än "Southland" kl. 22.00. Hoppas min väska som jag har beställt från HM kommer i morgon. Behöver den nu. Hoppas att det fina vädret är kvar i morgon, då ska jag ut. Blev inte mycket skrivet i dag, men jag är inte i form. Hoppas ni mår bra och så hör jag av mig i morgon. Hej då!  

Kommentarer
Postat av: M Bäcklin

Hej Jane !

Hoppas att din "värk" avtar. Hur gick det med guld-

sprutan?

Hälsar M som ff. väntar på "mail".

2009-10-28 @ 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0