Vinst i hockeyn

Jag bloggar tidigt i dag. Har mycket att stå i så det är därför. Ska snart duscha och sen är det lunch. Kl.13 tid att tvätta och 13.30 kommer Tova för att vara här till 16.30 då hon har träning. Och det är inte så kul att jag ska sitta vid datorn då hon är här.

Så vann då Skellefteå över Luleå med 4-1 i går kväll. Dom som såg matchen sa att Luleå blev utspelade. När jag var in på FB i morse, såg man ingen kommentar från Älvsbyborna. Konstigt när man vet hur det skulle låta om det hade varit omvänt. Oscar var då lycklig för SAIK är ju hans moderklubb och han var ju där och såg matchen. Så heja SAIK!

Vädret är samma som i går. Slask och mörker och snart jul. På lördag är det julskyltning, inte att man längtar ut och se den i detta skitväder. Annars kan det ju vara trevligt med julskyltning. Alla upplysta fönster och smyckade gator samt allt folk gör ju att det blir trevligare. Alltid träffar man nån bekanting som man inte har sett på länge. Kul!

Nu ska jag bädda rent i sängen (va jag ska sova gott i rena lakan). Till lunch blir det fläskkorv och potatismos. Så gör jag en grönsallad till. Gott!

Glömde nästan gratta Isabel på Katarinadagen. Visserligen heter hon Caterina (efter sin farmor) men det är ju samma namn. Så grattis gumman!

Ja det blev en kort blogg men nu måste jag in i duschen. Ha en bra och trevlig dag! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0