Yr i skallen

I morse när jag duschat blev jag yr i skallen. Först höll jag på att ramla mot köksbordet och sen när jag fått tag i rullatorn höll jag på att ramla med den. Det var obehagligt och jag är fortfarande lite yr. Har legat nästan hela dagen men kunde ändå steka upp lite fläskpannkaka till middag. Bäst att hålla sig lugn resten av dagen.

I kväll är det ju första semifinalen i Eurovisions schlagern. Då får vi se om Malena Ernman går vidare. Jag ska inte se det,  men man är ju ändå nyfiken. Var in på Aftonbladet och kolla bl a en blogg om detta. Kollade också en del kommentarer.
T ex" Putte: Tycker hon ser ut som en transvestit och hon kan inte sjunga." och "Ervesava: Tycker hon gör reklam för hårblekningsmedel och är en bimbo som kommer att hånas."   Tror dom är avundsjuka. Sjunga kan hon defenitivt göra och jag tycker hon ser bra ut. Om nu inte låten tillhörde mina favoriter vinner den i längden och jag hoppas det går bra för henne och Sverige. Folk kan verkligen vara elaka. Jag också och jag gillar inte hon med -Snälla, snälla- men det är en gammal grej som inte har med schlagern att göra.

Nu ska jag lägga mig och lyssna på Vivaldis "Våren" och kanske sova en stund så kanske yret försvinner. Natti, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0