Bassängbad

Då var jag på dagsjukvården idag igen. Naturligtvis var vädret strålande när jag måste vara inne. Men härligt att bada i bassängen. Varmt, ja nästan för varmt för mig. Träffade en gammal jobbarkompis som jag inte sett sen mitten på nittiotalet. Hon jobbar som personlig assistent nu. Kul att se henne. Kände att jag blev lite yr i bassängen, så efter lunch la jag mig att vila en stund. Sen kom jag hem vid 16,30-tiden och satt ute en stund innan jag gick in och började med maten. Det blir makaronilåda och sallad.

I kväll blir det som vanligt TV och "Cityakuten" och innan det "Berlinerpopplarna".  Vet inte om det är nåt annat att se. Kanske jag läser lite innan John Blund kommer. I morgon fyller min älskade Alec 4 år. Tänk vad tiden går, tyckte det var nyss han var bebis.
Har inget mer att skriva om idag. Man lever ju ett ganska enformigt liv, så det händer inte mycket. På gott och ont. Hej då vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0