Radioskval

Jag lyssnar mycket på radio. Hela natten står radion på med svag musik. Sen hör jag morgonprogrammet på P4 och eventuellt förmiddagsprogrammet. Men idag blev jag nästan galen för det blev så mycket prat om melodifestivalen och den förträfliga Carolin af Ugglas. Om Janis Joplin får höra att folk tycker att denna Carolin är så lik henne tror jag att hon vänter sig i sin grav och inte bara en gång utan hon roterar nog.  Nu vann hon väl inte men hon är ju "så eljest". Snälla, snälla låt mig slippa höra detta nåt mer. Och så dessa experter som ska utvärdera hela skiten. Lägg av!

Ikväll spelar Skellefteå mot Linköping sista matchen. Det är 3-3 i matcher så det gäller att Skellefteå vinner om dom ska gå vidare.  Hoppas kan man ju alltid. Jag har hållit på Skellefteå sen 70-talet så det är inget nytt.

Imorgon fyller ett barnbarn Josefin, 13 år. Skickade henne ett brev med en liten slant i torsdag. Få se om hon får det och om hon hör av sig.
Nu ska jag sätta på radion och lyssna på hockeyn. Ha det bra govänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0