Blir det Dexter i kväll

Lördag idag och jag har löst melodikrysset, efter mycket om och men. På nåt sett hade jag inaktiverat internet programmet. Det hann gå en stund innan jag upptäckte felet. Men sen gick det fort att aktivera skiten.

Gjorde en tonfisksallad till lunch, lagom mat i värmen. Efter det jag diskat läste jag en stund och sen gick jag ut. Satt utanför huset och pratade med min granne Hilding. Sen gick jag på affären. Köpte mjölk och bröd samt en glass. Det kom en liten regnskur som var svalkande. När jag kom hem satte jag mig och bloggade.

Det blir chili till middag i dag också. Köpte grekiskt bröd som passar till chilin. Så det blir internationell mat idag. Chili från Mexiko och bröd från Grekland. Drycken kommer från Sverige.
Vad jag sen ska göra ikväll återstår att se. På sexan kl. 21 visar dom "Dexter" men jag vet inte om jag orkar se på TV till kl. 3.05. Det håller på så länge, alltså sex timmar. Men jag har ju läst boken så det skulle vara kul att se den. Vi får se hur det blir.
I morgon är jag och Matte bjudna till Jocke på grillat, det var länge sedan jag åt grillat. Ska bli gott. Ha det så bra i värmen. Dom säger att det ska bli kallt igen. Hm! Hola!!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0