Tredje gången gillt

Tredje gången gillt kan jag säga och hoppas att det är så. Igår vet jag inte vad som hände när jag skrev min blogg. Som vanligt sparade jag och publiserade jag. Men det var bara rubriken och två meningar som syntes på bloggen. Jag skrev om den och prövade igen men det var bara som förra gången. Vet inte vad jag gjorde för fel men nu prövar jag igen. Skriver inte så mycket för jag har egentligen inte tid.
Städade igår och idag kommer Isabel och ska hjälpa mig handla. Jag frostade av frysen igår också. Den är ju självavfrostande men det var så mycket is i den så jag var tvungen att frosta av den. Nu är det gjort och tur är väl det för nu måste jag fylla den med mat. Hoppas Isabel tar med sig fisken jag skulle få. Johan har ju fiskat och nu verkar dom blivit less på att äta fisk. Hur man kan bli det vet jag inte.
Vivi, om du läser detta så vet du att jag tänker ringa i helgen. Ja nu kommer det stora testet. Jag sparar och publiserar, hoppas, hoppas. Hola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0