Mätt i magen

Har precis kommit hem från Korsträsk där vi har ätit en suberb måltid. Jocke grillade och Pernilla gjorde tilltugget. Jag blev så gott att jag nästan somnade på hemvägen. Det var verkligen trevligt.

Idag har jag inte gjort ett skapandes grand. Legat och läst en bok. Matte var och fiskade så det blev ingen lunch för mig. Åt två riskakor. Det var varit en lugn dag.
Inatt när jag såg på "Dexter" bröt ett riktigt åskväder ut. Har aldrig hört så hårda smällar förut. Och inget regn föll.  Man kunde tro att det hade brutit ut krig. Tur att man inte är åskrädd.
Vad ska jag göra i kväll då. Sitta och slökolla på TV, lösa ett korsord och dricka vatten. Viktigt att man intar vätska i denna värme.
P g a att inget hänt har jag inget mer att skriva om denna dag. I morgon tvätta igen, kul! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0