Blir det regn idag?

Så var det slut på fruntimmersveckan och nu är det som vanliga veckor. Förr har ju fruntimmersveckan varit känd för det dåliga vädret, alltså regn. Men här var då denna vecka solig och varm. Nu i dag däremot är det molnigt och känsla för regn. Och regn behöver vi verkligen, här är så torrt och dom varnar för brandfara. Men jag tror att regnet kommer nu.

Jag har bara tagit det lugnt i dag. Löste melodikrysset och tog en varm härlig dusch. Gjorde sen en hamburgare med mycket sallad och gurka till lunch. Sen la jag på mattan jag köpte i går, det blev så bra. Mattan var så snygg och inte direkt randig men mönstrad på annat sätt. Tvättrådet satt kvar och man kan tvätta den i 60 grader. Låter bra och då kan jag ju tvätta den när den blir skitig. Annars var den ju så billig att man kan slänga den också. Fast det är ju inte min stil direkt, tillhör inte slit och släng generationen. Har legat och läst en stund och nu tänkte jag sticka lite. Till sällskap har jag radion, den är en riktigt  god vän. Jag tror inte jag går ut nåt i dag. Känner inte för det.

Såg Morse och Clintan i går kväll. Men jag var så trött att när jag la mig somnade jag på direkten.  Ikväll ser jag Morse igen och vill hålla mig uppe till 23.50 då ettan visar "Chicago". Den vill jag se men kan inte förstå varför dom visar den så sent. Får nog ta en tupplur innan för att orka.
Nån middag gör jag nog inte kokar bara ett ägg som jag äter med en hård macka och ett glas mjölk Det blir nog bra, skär några skivor korv som jag lägger på mackan så blir det en bra middag. Vi höres i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0