Ledsen idag

Känner mig ledsen idag och vet inte varför. Jag har i alla fall dammsugit och dammat av det värsta. Skulle vilja göra nåt roligt för än gångs skull. Men det blir väl bara att krypa ner i sängen och sova. Har nyss gjort köttfärssås som vi ska äta tillsammans med pasta. Köpte billiga tomater i tisdags så det blir en tomatsallad till. Sen är dagen slut.  Hejdå!

Solen tittar fram då och då. Men i morse var det bara 13 grader. Nu är det varmare och varför ska jag klaga, jag brukar ju inte sola. Det är nog så att jag klagar för att alla andra gör det. Och idag känns jag vara en riktig klagokärring. Ingenting att se på TV i kväll som kan pigga upp mig. Kanske jag har nån film som ligger och är osedd, får väl kolla.
I morgon ska jag och handla. Då ska jag köpa några triss och hoppas jag vinner en större summa. Då ska jag försvinna härifrån. Bosätta mig på hemlig ort vid Medelhavet. Härligt, härligt! Man kan ju alltid önska det kostar inget.

Mitt humör gör att jag inte kan skriva mer idag. Hoppas det känns bättre i morgon. Suck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0