Gott med iskallt vatten

Du får inte boka hotellrum i Luleå, under Lulekalaset om du är under 28 år. Det är sant, jag hörde det på radion i dag. Man tror inte sina öron. Landet heter Sverige och man är myndig när man är arton. Jag skulle då skippa att besöka Luleå, i alla fall Lulekalaset. Har alltid tyckt att lulebor har varit lite konstiga, och vem säger att 28-åringarna är skötsammare än 27-åringarna. Blää!!

När jag vaknade i morse och gick ut på balkongen kändes det nästa kyligt. Men det var då det. Nu är det varmt igen. Vi , Matte och jag, åt bara kräm och mjölk samt mackor till lunch. Huvudsaken är ju att man får i sig vätska. 

Igår kväll hade jag en härlig TV-kväll. På allsången var The Camp med Nina Persson, hon är så bra. Efter Midsomer såg jag "So you think you can dance" och sen såg jag "Seinfeld". Mycket TV vart det och bra var det. Jordgubbar och bigaråer smaskade jag på. I kväll blir det inte så mycket, men man kan inte ha tur alla dagar. Tur om jag hittar nåt som faller mig i smaken av TV-program.

I morgon ska jag få min guldspruta och den behövs. Känner mig så risig, trots vädret. Det blir ingen utgång för mig idag. Jag känner inte för det, har legat en stund och jag går nog tillbaka till sängen med en flaska vatten. Vi får höras när jag piggnar till. Hola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0