Mitt i natta

Det blev ett sent inlägg i dag eller i natt. Har både varit slö och upptagen. I dag kom regnet. Skönt för jag gillar inte när det blir bränder.  Hörde på radion om branden i Rinkeby. En mamma med fem barn blev rökförgiftade och avled i går kväll (lördag). Fruktansvärt när det händer såna där saker. Man vill bara gråta när man tänker att det kunde vara mina barnbarn.
Hade tänkt ut och handla idag men jag sköt upp det till i morgon istället. I morgon lunch måste jag göra pytt på de rester jag har i kylen och sen får jag köpa hem mer mat. Fick främmande en stund på kvällen och klockan nio såg jag en film på trean som heter " Huset vid sjön". Ett drama med Sandra Bullock och Keanu Reeves. En snyft historia med slut där dom får varandra. Slutet gott allting gott.

Nu har klockan blivit över midnatt så jag ska lägga mig nu så får jag komma igen i morgon. Suss gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0